© 2011 Eilef Realisme final 5

Realisme oppgave

Hei, etter å ha jobbet med realisme oppgaven et par uker nå endte jeg opp med det bilde her
Bildet er rendret med Mental Ray, jeg modellerte alt untatt Master Chief fra halo, skikkelsen som står ved rekkverket, men jeg lagde teksturer til den.
Snøen er laget med Maya procedural textures -> noise som er koblet til et displacement map, som jeg fikk hjelp til å konvertert til polygons i Blender av Drugice, så jeg kunne forme snøen bedre.
Fjellene i bakgrunnen er et bilde fra Skyrim.
Jeg brukte vanlige maya shadere i renderen, i starten brukte jeg Mia materials, men fikk så mye problemer med layered shaders som snø-layer på ting, så jeg hoppet tilbake til maya shaders.
Føler ikke at jeg har kommet helt i mål med snøen, men er ganske fornøyd,

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>